Agenci a technologie
Brytyjscy pośrednicy w obrocie nieruchomości przyznają, że nowe technologie pozwalają na zwiększenie jakości usług oraz polepszenie działalności biznesowej, jednak wciąż pozostają oporni na inwestowanie w technologie cyfrowe.
78 proc. agentów nieruchomości uważa, że korzystając z nowych technologii ma się większe szanse na sukces, 90 proc. twierdzi, że poprawiłoby to świadczenie usług.
Aż 77 proc. twierdzi, że przyspieszyłoby to proces wynajmu, a 75 proc., że zwiększyłoby produktywność. Jednocześnie tylko 11 proc. planuje zainwestowanie w nowe technologie w ciągu kolejnych 12 miesięcy.
Ponad 67 proc. agentów przyznało, że nie używają oni takich urządzeń jak smartfony czy komputery dotykowe, czyli tablety, mimo że są to produkty powszechnie używane przez brytyjskich biznesmenów.
Obecnie głównym środkiem komunikacji między agentami a ich klientami są telefony. Zwiększa się jednak użycie maili i SMS-ów.
Źródło: www.propertywire.com
Photo by David Lally (CC-BY)