Jak dobrze opisać mieszkanie na sprzedaż?
Eksperci z Metrohouse radzą sprzedającym, jak mają wyglądać opisy mieszkań wystawianych na sprzedaż. Aby zrobić dobre wrażenie już na pierwszy rzut oka, trzeba pomyśleć o odpowiednim nagłówku. Idealnie byłoby, gdyby zawierał on informację wyróżniającą się na tle konkurencyjnych ofert, np. podkreślałby niską cenę albo dogodną lokalizację.
Szczerość to kolejna sugestia ze strony ekspertów. Koloryzowanie w kwestii mieszkania może jedynie doprowadzić do zmiany oczekiwań klienta w stosunku do tego, jak naprawdę nieruchomość się prezentuje.
Eksperci radzą też, aby przekaz oferty był jasny i zrozumiały, a także, żeby nie zawierał niepoważnych zwrotów, w tym zdrobnień. Dobrze także zastanowić się nad grupą docelową danej oferty i podkreślić to w ogłoszeniu. To samo tyczy się wszelkich nietypowych cech nieruchomości, które mogą zainteresować przyszłego nabywcę.
Według Metrohouse w ogłoszeniach najczęściej powtarzają się przymiotniki „cichy” i „spokojny”, a także „przestronny”.
Źródło: interia.pl