Rynek targów nieruchomości w 2021 r. Targi tradycyjne czy targi cyfrowe?

Rynek targów nieruchomości w 2021 r. Targi tradycyjne czy targi cyfrowe?
Możliwość komentowania Rynek targów nieruchomości w 2021 r. Targi tradycyjne czy targi cyfrowe? została wyłączona, 04/03/2021, przez␣, w␣Headline, Uncategorized

W dobie kryzysu związanym z pandemią COVID, jedynymi obecnie źródłami napędu siły nabywczej są media i wydarzenia online.

Wśród ekspertów branży targowej trwa spór o to, czy w przyszłości będziemy poruszać się po hali czy targi ulegną digitalizacji. Targi cyfrowe już w tej chwili są nieodłączną częścią oferty Firmy EXPO PROPERTY, a produkt/usługa jest pierwszą w Polsce skuteczną prezentacją oferty targowej i inspiracją do rozwoju e-targów.

C:\Users\jakub\Desktop\FOTKI DO ARCHIWUM\fotki J_ŁTN_2019\image00025.jpeg

Powyższe działania to efekt nie tylko skutków pandemii, ale też coraz większych oczekiwań rynkowych. EXPO PROPERTY, jako organizator targów w branży nieruchomości, jest liderem na rynku od kilku lat i dostosowuje swoją ofertę do bieżących potrzeb klientów.

Aktualnie trwają prace nad udoskonaleniem MVP (Minimum Viable Product) dostępnej na platformie www.targihybrydowe.pl oraz opracowaniem nowej formuły targowej 4.0, która przyniesie jeszcze więcej funkcji, a co za tym idzie – będzie jeszcze bardziej skuteczna.

„Jesteśmy świadkami bezprecedensowej targowej rewolucji, która dynamicznie zmienia oblicze sposobu realizacji wydarzenia. Dzięki potężnym inwestycjom w badania i rozwój naszej platformy, wystawcy biorący udział w targach, zostaną wyposażeni w najbardziej zaawansowane technologie i analitykę. Pokłosiem tych innowacji jest rosnące zainteresowanie największych spółek deweloperskich. Warto także zauważyć, że w tym samym czasie pozostali organizatorzy targów bacznie przyglądają się naszym postępom i zastanawiają się nad tworzeniem wirtualnych imprez. Dzięki temu liczba nowych imprez cyfrowych w Polsce ma szansę wzrosnąć” – wyjaśnia Jakub Wesołowski, CEO firmy EXPO PROPERTY.

Krótka historia i MVP w LICZBACH

Pierwszym krokiem EXPO PROPERTY było opracowanie wersji PoC (Proof of Concept).   W grudniu 2020 roku na grupie 40 użytkowników przeprowadzono badania ilościowe i jakościowe. Grupę stanowiły osoby odwiedzające targi tradycyjne. Organizator zaprezentował pomysł i pytał jakie oczekiwania mieliby użytkownicy. Badania wyszły pozytywnie. Wszyscy z nich otrzymali vouchery do grupy Amazon.

W lutym br. odbyły się testy w Łodzi. W ciągu 2 dni targi zgromadziły 8 000 wejść i 5 000 odwiedzających. Średni czas spędzony na stronie wynosił 4min 30 sek, współczynnik odrzuceń 3%, Impreza zakończyła się sukcesem.

C:\Users\jakub\Desktop\FOTKI DO ARCHIWUM\Nowy folder (2)\_MG_1515.jpg

Dylemat branży targowej

Branża targowa jest na wstrzymaniu, właściwie od roku organizacja wydarzeń stoi pod znakiem zapytania. Najwięksi organizatorzy pierwsze duże wydarzenia planują dopiero na rok 2022. 

„Bez cienia wątpliwości najbliższa przyszłość targów nieruchomości należy do wydarzeń cyfrowych. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i wiążemy spore nadzieje zarówno z branżą nieruchomości jak i branżą budowlaną. Stawiamy również na inne projekty współrealizowane z innymi Organizatorami. Doskonale na platformie możemy organizować takie wydarzenia jak np. FRANCZYZA, LUKSUS, CONDO, E-COOMMERCE. Wielu klientów, którzy zasmakują prezentacji cyfrowej nie będzie chciało wracać do targów tradycyjnych. Dobrym rozwiązaniem dla organizatorów i wystawców, którzy nie są jeszcze w pełni przekonani do targów cyfrowych jest możliwość wzięcia udziału w testach i założenia bezpłatnego konta na naszej platformie.”

– komentuje Joanna Arabska, Dyrektor ds. Organizacji i Rozwoju projektu Targi Cyfrowe.Obecnie można już korzystać z Targów Cyfrowych, pierwsze wydarzenie dostępne jest na www.targihybrydowe.pl.

Omnie redakcja