Portal turystyczny rewal.net.pl coraz bardziej popularny
Branża turystyczna i hotelarska to najszybciej ewoluującą gałąź biznesu na terenie województwa zachodniopomorskiego. Współczesny marketing nie wymaga już dużych nakładów finansowych, tylko pomysłowości i wiedzy, bowiem minęły czasy, gdzie na reklamę mogły sobie pozwolić tylko duże, bogate firmy. Obecnie nie wygrywa rynku ten, kto wstawi większą reklamę, lecz ten, kto da się szybko i intuicyjnie odnaleźć. Obiektom hotelowym zlokalizowanym w okolicy pomaga serwis Rewal.net.pl, wydawany przez firmę NetFactory, który w ciągu dwóch lat odwiedziło prawie 400 000 unikalnych użytkowników, generując ponad 3 800 000 odsłon.
Z względu na bogate walory turystyczne, Rewal z każdym rokiem staje się coraz bardziej popularny nie tylko wśród turystów polskich, ale również tych z zagranicy. Wynika to z bogatej oferty sportowo-rekreacyjnej, która nie jest już sezonowa, bowiem miejscowość stanowi niezwykłą atrakcję turystyczną i latem, i zimą. Serwis Rewal.net.pl umożliwia zamieszczenie kompleksowej prezentacji informacji o obiekcie hotelowym, dodanie mapki z zaznaczoną lokalizacją, dokładnego opisu, aktualnego cennika, szczegółowej galerii zdjęć i danych kontaktowych. Coraz więcej właścicieli i managerów zarządzających decyduje się również na zamieszczenie wirtualnego spaceru po nieruchomości i okolicy, bowiem warto pamiętać o jednym, istotnym fakcie: tylko odpowiednie wyeksponowanie walorów obiektu zapewni zdecydowanych na pobyt gości, którzy decyzję o wyborze miejsca noclegowego podejmują z drugiego końca kraju czy świata.
– Dzisiaj praktycznie każdy szuka informacji przede wszystkim w sieci, porównuje ceny pensjonatów, hoteli, domów wypoczynkowych oraz oferty firm turystycznych. Jest dużo łatwiej siedzieć sobie przy biurku, popijać kawę i wyszukiwać informację w Google niż przeglądać setki stron gazet – mówi Michał Piaścik, właściciel firmy NetFactory, wydawca serwisu turystycznego Rewal.net.pl. Nasz serwis wyświetla się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce na najpopularniejsze słowa: Rewal, noclegi Rewal, pensjonaty Rewal, pokoje Rewal, domki letniskowe Rewal, Rewal pokoje, Rewal SPA czy Rewal domki, co zapewnia skuteczną reklamę wszystkim obiektom noclegowym, które decydują się na umieszczenie swojego wpisu właśnie na naszej stronie. Obecnie, wysoka pozycja w Internecie ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy, dlatego reklama obiektu hotelowego w serwisie Rewal.net.pl to najlepsza, najtańsza i najbardziej efektywna forma reklamy – dodaje.
Reklama w Internecie to nie tylko moda na nowoczesną formę prezentacji firmy, ale przede wszystkim najskuteczniejszy sposób na pozyskanie potencjalnych klientów i zwiększenie zysków. Dobrze wypozycjonowane serwisy, które pokazują się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce, zapewniają odpowiednią oglądalność milionów, turystów zainteresowanych znalezieniem odpowiedniego lokum. Działania to wspomaga przygotowania i odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa ośrodka wypoczynkowego, ale to przecież oczywiste, że opłaca się wyjść przed konkurencję i stać się bardziej widocznym.
– Jako właściciel firmy zajmującej się pozycjonowaniem wiem, komu warto zapłacić, aby zyskać wiele i moim zdaniem NetFactory to lider w zakresie reklamy dla hotelarzy. Zamieszczenie wpisu mojego Pensjonatu SEO w serwisie Rewal.net było najlepszym pomysłem na reklamę w Internecie. Duży ruch, który zaobserwowałem zaraz po aktywacji wizytówki i napływające zapytania od zainteresowanych turystów skłoniły mnie do nawiązania szerszej współpracy z firmą. Poza tym, patrząc na popularność serwisu Rewal.net,pierwszą pozycję w wyszukiwarce Google.pl i atrakcyjną prezentację mojego pensjonatu utwierdzam się w przekonaniu, że to dobry wybór – mówi Bartosz Kordyński z pensjonatu SEO w Rewalu.
Koszt zamieszczenia wpisu reklamowego na portalach turystycznych jest niewielki w porównaniu z promowaniem się w innych mediach, a niewątpliwie najlepiej mierzalny i skuteczny, bo docierający do milionów potencjalnych gości obiektu noclegowego. Ceny są uzależnione od liczby portali, na których widnieje wpis danego ośrodka, umiejscowienia wpisu w serwisie, opcji dodatkowych oraz czasu emisji. Średnio, za wpis całoroczny, należy zapłacić od 200 do 1800 zł netto, co zwraca się już po kilku rezerwacjach. Wysoka efektywność, precyzyjna mierzalność działań marketingowych oraz niskie koszty to tylko nieliczne powody dla których przedsiębiorcy wybierają promocję w sieci.
NetFactory to firma z dziedziny nowych technologii informatycznych, która zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów, tworzeniem stron WWW, skutecznym pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, kompleksowym kreowaniem wizerunku firmy oraz prowadzeniem portali regionalnych serwisów turystycznych: www.rewal.net.pl, www.pogorzelica.pl, www.niechorze.pl, www.trzesacz.pl i in.