Premiera książki „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie”
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości przez pryzmat wartości i pragnień kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski: „cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów styl klienci szukają odpowiedniego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać”.
W bardzo logiczny i uporządkowany sposób autor przechodzi od teorii, przez praktykę, do refleksji i dobrych wskazówek. Przytacza wiele przykładów z własnego doświadczenia.
Książka Łukasza Kruszewskiego przedstawia kluczowe elementy marketingu sprzedażowego mieszkań i domów, odnosząc się do najnowszych trendów rynkowych i zmieniającej się psychologii ludzkich zachowań. Od początku do końca Łukasz w jasny i przejrzysty sposób omawia kwestie marketingu nieruchomości, przekładając złożoną teorię behawioralną na praktyczne sytuacje i działania.
Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomości
Koniecznie przeczytaj „Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie” i dowiedz się:
czym są fundamenty „życia oferty” i dlaczego koncepcja 3k stanowi kręgosłup pracy z ofertą,
jak stworzyć plan sprzedaży, opierając się na zasadach marketingowych,
na czym polega home staging oraz jak wielka jest siła promocyjnej fotografii nieruchomości,
jak skutecznie wypromować się w nowych mediach,
dlaczego trzeba tworzyć wartości dla klienta, a nie tylko zaspakajać jego potrzeby,
na czym należy się koncentrować, aby budować „samonapędzającą się sprzedaż”.
Książka adresowana jest do praktyków. Polecamy ją również tym, którzy są o krok od kariery w nieruchomościach, potrzebują tylko zachęty do rozpoczęcie swojej drogi w home brandingu.
Bardzo podoba mi się zwrócenie uwagi na rolę emocji w procesie zakupu nieruchomości. Wydawałoby się, patrząc na ten rynek, że to głównie parametry techniczne decydują o wyborze. Na szczęście emocje są tu chyba najważniejsze. W końcu kupujemy dom, a pojęcie domu jest związane z najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa się jeszcze dalej. Wprowadza metafizykę. (…) Uważam, że jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może nawet na świecie. Z takim podejściem i rozumieniem marketingu nieruchomości nie spotkałem się.