Kosmetyka mieszkaniowa coraz popularniejsza

Kosmetyka mieszkaniowa coraz popularniejsza
Możliwość komentowania Kosmetyka mieszkaniowa coraz popularniejsza została wyłączona, 04/12/2012, przez␣, w␣inwestycje, marketing nieruchomości, mieszkaniowe, nieruchomości

Jak przygotować mieszkanie na sprzedaż? Już w większości miast można znaleźć firmy, które dobrze znają odpowiedź na to pytanie. Jak mówi Natalia Wolska z agencji Przed & Po z Wrocławia: – Duża część mieszkań, które trafiają do sprzedaży, to rynek wtórny, często są to lokale urządzane przed kilkunastoma laty czy nawet przed kilkoma dekadami i nie prezentują się za dobrze.

Właśnie z tym walczą firmy zajmujące się tzw. home staging, czyli poprawianiem mieszkania z myślą o jego sprzedaży. Jak dodaje Wolska, czasem niewiele trzeba, żeby osiągnąć duże zmiany: – Po pierwsze, lokal powinien być zneutralizowany, czyli taki, by spodobał się potencjalnie każdemu: bez ostrych kolorów, kontrowersyjnych ozdób. Po drugie, jasne, dobrze oświetlone i niezagracone wnętrza dają efekt optycznego powiększenia.

Źródło: dziennik.pl

Photo by Artur Andrzej (CC-BY)

Tagi:␣
adautor

Omnie Anna Gadzina

Absolwentka anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Współpracuje z Szybko.pl od 2011 roku. Zajmuje się tematyką międzynarodowych rynków nieruchomości.