Outlet Park Szczecin z nowymi najemcami
Nowymi najemcami nowej części Outlet Park Szczecin są marki Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti i Maxima.
Realizacja II etapu Oultet Park Szczecin zakończy się jesienią br. Inwestycja sprawi, że obiekt będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.
Inwestor w ostatnim czasie pozyskał cztery nowe marki, które otworzą sklepy w nowopowstającej części outletu. Pierwsza z nich to Monnari – polska sieć modowa oferująca elegancką odzież dla kobiet i szeroki wybór akcesoriów. Salon Monnari w Outlet Park Szczecin będzie miał blisko 400 mkw. Sklep Świat Zabawek o powierzchni ponad 250 mkw. będzie oferował zabawki i artykuły szkolne. Firma, która współpracuje z ponad 60 wiodącymi producentami, będzie znakomitym uzupełnieniem oferty dla dzieci, którą w Outlet Park Szczecin zapewnia już m.in. Smyk Mega StoreGiacomo Conti, sieć oferująca elegancką odzież męską, otworzy salon o powierzchni blisko 170 mkw. Ofertę modową uzupełni butik Maxima o powierzchni prawie 90 mkw.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu procesu komercjalizacji II etapu Outlet Park Szczecin. Oferta tego popularnego obiektu wzbogaci się nie tylko o kolejne cenione marki odzieżowe, ale również o sklep specjalizujący się w produktach dla najmłodszych” – mówi Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Sprawdź ceny najmu powierzchni handlowej
Źródło: mp