Rebranding Archicomu, a z nim nowe rozwiązania online dla klientów

Rebranding Archicomu, a z nim nowe rozwiązania online dla klientów
Możliwość komentowania Rebranding Archicomu, a z nim nowe rozwiązania online dla klientów została wyłączona, 06/02/2018, przez␣, w␣Augustów, Białystok, budownictwo, deweloperzy, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, nieruchomości, Olsztyn, Poznań, Sopot, sprzedaż, Szczecin, Toruń, Tychy, Warszawa

Archicom z początkiem roku rozpoczął proces rebrandingu. Modyfikacje w zakresie identyfikacji wizualnej są następstwem rozwoju biznesowego – udoskonalania komunikacji z klientami oraz wejścia na rynek ogólnopolski.

Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na jeszcze lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Dzięki codziennemu zaangażowaniu w dialog z nabywcami, Archicom aktywnie reaguje i wdraża potrzebne zmiany – zarówno w obszarze produktów, jak i komunikacji. Stąd też naturalną konsekwencją jest metamorfoza wizerunku, która odzwierciedla faktyczny charakter marki – przyjaznej i zorientowanej na interakcje.

W DNA firmy wpisana jest zarówno architektura (własne studio projektowe), estetyzacja otoczenia, jak i sztuka (formy artystyczne w przestrzeni inwestycji oraz miast). Rebranding dotyczy zatem nie tylko odświeżenia logotypu, materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.

Wraz z rebrandingiem Archicom rozwija nowy kanał komunikacji z nabywcami w postaci internetowego Panelu Klienta. Narzędzie zapewni klientom wgląd w aktualne informacje o transakcji oraz całym procesie inwestycyjnym. Użytkownicy otrzymają indywidualny dostęp online do dokumentacji, finansowania, kluczowych terminów i wydarzeń na osiedlu. Interaktywne narzędzie pozwoli również na jeszcze sprawniejszą obsługę klientów.

– W strategię Grupy Archicom wpisana jest transparentność relacji – zarówno przed, jak i po finalizacji transakcji. Mamy nadzieję, że dostęp do Panelu wpłynie pozytywnie na satysfakcję klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem. zaznacza Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.

Deweloper notuje stały wzrost grona klientów (od 429 mieszkań w 2013 r. do 1 431 mieszkań sprzedanych w 2017 r.) znacznie wyprzedzając wzrost runku w analogicznym czasie. Pozostając marką pierwszego wyboru we Wrocławiu, na początku tego roku wszedł z ofertą do Krakowa, Gdyni, Łodzi oraz Poznania.

– Patrzymy w przyszłość, uważnie obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Jako deweloper z własnym biurem architektonicznym, śledzimy trendy nie tylko w architekturze oraz designie, ale także w stylu życia współczesnych mieszkańców oraz sposobach komunikacji. Przez ostatnie lata wprowadziliśmy dodatkowe kanały i narzędzia sprzedaży, rozbudowaliśmy ofertę, rozwinęliśmy wieloetapowe osiedla o charakterze społecznym, które dziś są naszym znakiem rozpoznawczym. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wizerunku, czym chcemy otworzyć kolejny rozdział w historii firmymówi Dorota Jarodzka-Śródka, Prezes Archicom SA.

Siła odświeżonego przekazu skoncentrowana została na fundamentalnym, architektonicznym charakterze marki, przy jednoczesnym zachowaniu cech obecnych trendów deweloperskich. Kształt przypominający literę „A”, wpisany w trójkąt równoboczny, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji firmy. Akcent położono na współczesność, przy podkreśleniu stałych wartości biznesowych Archicomu – firmy kreującej przyjazne miejsca do życia i stawiającej na budowanie relacji z mieszkańcami.

Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat. Zmiany w identyfikacji wizualnej materiałów graficznych, prowadzonych inwestycji oraz biur firmy będą następowały stopniowo w przeciągu następnych 3 miesięcy. Za realizację projektu odpowiada konsorcjum Logotypy.com i Plantacja Studio oraz Dział Marketingu Archicom SA.

Grupa Archicom

Omnie ARCHICOM Holding Sp. z o.o.

Grupa Archicom jest liderem wśród deweloperów na rynku wrocławskim. Zajmuje się kompleksowym projektowaniem i realizacją osiedli mieszkaniowych i obiektów komercyjnych z przeznaczeniem na sprzedaż lub wynajem. Firma funkcjonuje od 1986 roku i swoją działalność koncentruje na rynku wrocławskim. Archicom zaprojektował i zrealizował ponad 150 obiektów mieszkaniowych i biurowych. Jako deweloper wybudował 2 200 mieszkań i apartamentów oraz 50 tys. m2 powierzchni biurowo-usługowej. Firma otrzymała tytuł „Najbardziej przyjaznego dewelopera w Polsce” w rankingu dziennika Rzeczpospolita. Obecnie realizuje największy komplekstbiurowy we Wrocławiu „West Forum” oraz 4 samodzielne urbanistycznie osiedla społeczne. Misja firmy brzmi: „Kształtujemy przestrzeń, by była piękna, funkcjonalna i przyjazna człowiekowi”.