CH FORUM PODWÓJNIE NOMINOWANE DO ICSC SOLAL MARKETING AWARD

Gliwickie Centrum Handlowe FORUM otrzymało dwie nominacje do finału prestiżowego
konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Jego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Cen-
trów Handlowych (International Council of Shopping Centers) – organizacja branżowa zrze-
szająca m.in. centra handlowe oraz ich zarządców.
Do finałowej fazy konkursu międzynarodowe jury zakwalifikowało najlepsze projekty rekla-
mowo-marketingowe zrealizowane w centrach handlowych Europy i Afryki Południowej.
Oceniana była pomysłowość kampanii, ale też ich skuteczność i korzystny wpływ na frekwen-
cję i obroty.
Projekty CH FORUM to dwa z zaledwie dziewięciu polskich, zakwalifikowanych do czerwcowe-
go finału. Gliwickie centrum nominowano za:
Pomysł i realizację otwarcia Biblioforum – pierwszej w południowej Polsce biblioteki
w centrum handlowym (kategoria Corporate Social Responsibility);
Efekty kampanii prosprzedażowej „Z Forum możesz więcej”, zrealizowanej wiosną
2015 r. (kategoria Sales Activation).
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 9 czerwca w Berlinie, podczas
Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
CH FORUM było już nagradzane tytułem Silver Solal Marketing Award w latach: 2014, 2013,
2012, 2010, 2009.
O CENTRUM HANDLOWYM FORUM W GLIWICACH
FORUM: centrum handlowo-rozrywkowe położone w ścisłym centrum Gliwic. 43.000 m kw. pow. han-
dlowej i 140 najemców czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. Świetna lo-
kalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym oraz rzesza lojalnych klien-
tów to główne czynniki sukcesu FORUM. 70 proc. najemców FORUM to marki modowe i z sektora
„zdrowie i uroda”, w tym tak znane firmy jak: H&M, Reserved, New Yorker, Zara, Bershka, Cubus,
Douglas, KappAhl, Pull&Bear, C&A, Rossmann, CCC, Sephora, Stradivarius, SuperPharm. Inne branże
także reprezentowane są przez wiodące marki: RTV Euro AGD, Martes Sport, Home&You. Część roz-
rywkowa FORUM to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City oraz klub sieci Jatomi Fitness. Strefa restau-
racyjna „Pod chmurami” o oryginalnej architekturze i stylistyce to przyjemne miejsce spotkań miesz-
kańców Gliwic, dodatkowo stanowiące o atrakcyjności rynkowej centrum handlowego.