CH FORUM PODWÓJNIE NOMINOWANE DO ICSC SOLAL MARKETING AWARD

CH FORUM PODWÓJNIE NOMINOWANE DO ICSC SOLAL MARKETING AWARD
Możliwość komentowania CH FORUM PODWÓJNIE NOMINOWANE DO ICSC SOLAL MARKETING AWARD została wyłączona, 29/04/2016, przez␣, w␣architektura i design, budownictwo, Headline

Gliwickie Centrum Handlowe FORUM otrzymało dwie nominacje do finału prestiżowego

konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Jego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Cen-
trów Handlowych (International Council of Shopping Centers) – organizacja branżowa zrze-
szająca m.in. centra handlowe oraz ich zarządców.

Do finałowej fazy konkursu międzynarodowe jury zakwalifikowało najlepsze projekty rekla-
mowo-marketingowe zrealizowane w centrach handlowych Europy i Afryki Południowej.

Oceniana była pomysłowość kampanii, ale też ich skuteczność i korzystny wpływ na frekwen-
cję i obroty.

Projekty CH FORUM to dwa z zaledwie dziewięciu polskich, zakwalifikowanych do czerwcowe-
go finału. Gliwickie centrum nominowano za:

 Pomysł i realizację otwarcia Biblioforum – pierwszej w południowej Polsce biblioteki

w centrum handlowym (kategoria Corporate Social Responsibility);

 Efekty kampanii prosprzedażowej „Z Forum możesz więcej”, zrealizowanej wiosną

2015 r. (kategoria Sales Activation).

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 9 czerwca w Berlinie, podczas

Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

CH FORUM było już nagradzane tytułem Silver Solal Marketing Award w latach: 2014, 2013,

2012, 2010, 2009.

O CENTRUM HANDLOWYM FORUM W GLIWICACH

FORUM: centrum handlowo-rozrywkowe położone w ścisłym centrum Gliwic. 43.000 m kw. pow. han-
dlowej i 140 najemców czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. Świetna lo-
kalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym oraz rzesza lojalnych klien-
tów to główne czynniki sukcesu FORUM. 70 proc. najemców FORUM to marki modowe i z sektora

„zdrowie i uroda”, w tym tak znane firmy jak: H&M, Reserved, New Yorker, Zara, Bershka, Cubus,

Douglas, KappAhl, Pull&Bear, C&A, Rossmann, CCC, Sephora, Stradivarius, SuperPharm. Inne branże

także reprezentowane są przez wiodące marki: RTV Euro AGD, Martes Sport, Home&You. Część roz-
rywkowa FORUM to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City oraz klub sieci Jatomi Fitness. Strefa restau-
racyjna „Pod chmurami” o oryginalnej architekturze i stylistyce to przyjemne miejsce spotkań miesz-
kańców Gliwic, dodatkowo stanowiące o atrakcyjności rynkowej centrum handlowego.

Omnie Anna Prorok

Współpracuje z portalem szybko.pl od 2012 jako ekspert w dziedzinie Nieruchomości na codzień . Zajmuje się redakcją newsów działów Polska, Regiony i Świat. W 2014 uczestniczyła w Targach Mieszkań i Domów organizowanych przez Nowy Adres jako prowadząca seminarium pt. Mieszkanie dla Młodych w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu.