Ulice handlowe konkurują z galeriami
Możliwość komentowania Ulice handlowe konkurują z galeriami została wyłączona,
12/11/2012,
przez␣Daniel Kosiński,
w␣mazowieckie,
miasta,
nieruchomości,
regiony,
Warszawa
Firma doradcza CBRE przeanalizowała sytuację polskich ulic handlowych i uznała, że zaczynają one być popularniejsze od centrów handlowych. Według ekspertów firmy brak nowych powierzchni sprzedażowych wymusił ożywienie innych obszarów miasta.
Jak oceniła Karina Kreja z CBRE: – Centra handlowe przestają wystarczać mieszkańcom dużych aglomeracji. Polskie ulice handlowe powoli zaczynają konkurować z centrami handlowymi na warunkach rynkowych.
W stolicy obszary szczególnie aktywne handlowo to okolice pl. Trzech Krzyży, ul. Mokotowskiej i Marszałkowskiej. Według analityków druga linia metra ma dodatkowo rzutować na wzrost popularności ulic w stosunku do centrów handlowych.
Źródło: gazetaprawna.pl
Photo by Jolanta Dyr (CC-BY)