Po raz trzeci restauracja Winestone w hotelu Mercure Warszawa Centrum przy ul. Złotej 48/54 ugościła dziennikarzy i przyjaciół podczas degustacji win. Celem tych spotkań jest promocja oferty, ale również wspólne wybranie wraz z klientami najbardziej interesujących szczepów i aromatów. To nieodłączna część filozofii restauracji Winestone, która opiera się na nieformalnej atmosferze na wzór wine barów.
Wielkanocna selekcja
\Zaproszeni na degustację goście spróbowali 10. win, pochodzących od lokalnych, ściśle wyselekcjonowanych producentów, których ofertę rzadko można spotkać w Polsce. Cześć z nich powstała z endemicznych szczepów winorośli, co czyni je jeszcze bardziej wyjątkowymi. Po raz pierwszy również, w trakcie spotkania w restauracji Winestone degustowano trunki z tak odległych krajów jak Liban czy Urugwaj.
„Z wybranych win szczególnie interesujące jest hiszpańskie Tridente Prieto Picudo VdlT Castilla Leon ” – podkreśla Paweł Anders, dyrektor projektu Winestone. – „Jest ono wręcz stworzone, by delektować się jego głębokim smakiem. Wino posiada atramentowo-rubinowy kolor, a niecodzienny mineralny bukiet wsparty jest aromatami czerwonych i ciemnych jagód oraz lukrecji wraz z delikatnym podmuchem pieprzu. Żywe, charakterne wino z odrobiną pikanterii, wyrazistym smakiem czarnej i czerwonej porzeczki oraz nutami wanilii, doda klasy każdemu świątecznemu posiłkowi.”
W trakcie spotkania spróbowano m.in. Boschendal Shiraz Mourvedre Viognier z RPA czy włoskich Muller Thurgau Tramin i Chardonnay Planeta. Nie lada atrakcją były również przekąski w stylu śródziemnomorskim, dopasowane do układu prezentowanych trunków m.in. chorizo w formie małych, pieczonych, a potem duszonych w winie kiełbasek.
Wielkanocna oferta będzie dostępna w restauracjach Winestone od 23 marca 2015, a ich cena zacznie się już od 24zł.
|