Salon sprzedaży adidas w FACTORY Warszawa Annopol

Salon sprzedaży adidas w FACTORY Warszawa Annopol
Możliwość komentowania Salon sprzedaży adidas w FACTORY Warszawa Annopol została wyłączona, 15/02/2013, przez␣, w␣handlowe, lokalne, miasta, Uncategorized, Warszawa

Wśród najemców największego na Mazowszu centrum wyprzedażowego – FACTORY Warszawa Annopol – znajdzie się jedna z najpopularniejszych marek sportowych świata. Salon adidasa, który zajmie ponad 500 m2 powierzchni, zaoferuje klientom odzież, obuwie oraz akcesoria sportowe. Outlet FACTORY, który zostanie wkrótce otwarty na warszawskiej Białołęce, będzie już drugim w stolicy centrum wyprzedażowym zarządzanym przez NEINVER Polska.

adidas to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek sportowych. W centrach FACTORY produkty adidas są dostępne od 2002 roku, kiedy w FACTORY w Ursusie zadebiutował pierwszy w Polsce outletowy sklep tej marki. Salony adidasa są obecne we wszystkich outletach zarządzanych przez NEINVER Polska na łącznej powierzchni ponad 2860 m2.

„Dzięki sklepowi adidas oferta drugiego już w Warszawie FACTORY będzie jeszcze bogatsza. To dla nas ważny partner, ponieważ klienci bardzo cenią sobie możliwość zakupu ubrań i obuwia tej marki w cenach od 30 do 70% niższych, niż w tradycyjnych galeriach. Jestem przekonana, że sklep adidasa będzie cieszył się znaczącą popularnością wśród klientów” – powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager NEINVER Polska.

FACTORY Warszawa Annopol będzie największym w regionie centrum wyprzedażowym, w którego zasięgu mieszka około 3 mln potencjalnych klientów. Centrum powstaje w dzielnicy Białołęka, tuż przy Trasie Toruńskiej, przy skrzyżowaniu z ulicą Annopol. Dzięki swojej lokalizacji dla mieszkańców prawobrzeżnej Warszawy i najbliższych okolic będzie to najdogodniej położone centrum wyprzedażowe.

Klienci mieszkający na Białołęce, Tarchominie, a także m.in. w Markach, Ząbkach, Wołominie, Radzyminie i Wyszkowie, będą mieli najłatwiejszy dojazd właśnie do 120 sklepów nowego outletu FACTORY. Wśród najemców największego w regionie centrum wyprzedażowego znalazły się takie marki jak Tommy Hilfiger, Mustang, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Sphinx, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel.

FACTORY Warszawa Annopol to pierwszy w Polsce obiekt handlowy, któremu już na etapie projektu przyznano ekologiczny certyfikat BREEAM. Powstająca zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa najnowsza inwestycja NEINVER Polska otrzymała kilka miesięcy temu nagrodę „BREEAM Design Phase Certificate” w konkursie CEE Green Building Awards 2012.

Omnie NEINVER

NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. NEINVER posiada doświadczenie w najważniejszych sektorach branży nieruchomości, obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech , we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii. Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski i od lat pozostaje liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. W 2009 roku NEINVER skonsolidował swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę „The Style Outlets”. NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości. W Polsce NEINVER obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas 158 500 mkw. powierzchni handlowej, a w portfolio nowopowstających obiektów w Polsce znajduje się około 250 000 mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej. W 2002 NEINVER uruchomił pierwsze w kraju centrum outlet FACTORY Warszawa Ursus. W 2007 powstała Galerii Malta - największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce - za realizację której firma otrzymała tytuł „Budowa Roku”. W 2008 NEINVER zrealizował autorską koncepcję FUTURA Park, łączącą centrum outlet z tradycyjnym parkiem handlowym we Wrocławiu. Otwierając w 2011 roku FUTURA Park Kraków, NEINVER pioniersko połączył oba koncepty sprzedażowe pod jednym dachem. Krakowski FUTURA Park to pierwszy w Polsce istniejący kompleks handlowy z certyfikatem BREEAM, potwierdzającym najwyższe standardy ekologiczne budynku. Od 2009 roku NEINVER realizuje największy z dotychczasowych projektów – rewitalizację centrum Katowic. Inwestycja obejmuje budowę nowego dworca kolejowego oraz układu komunikacyjnego wokół, budowę Galerii Katowickiej i budynku biurowego, a także podziemnego dworca autobusowego. *** NEINVER Asset Management Polska odpowiada za kompleksowe zarządzanie, w ramach którego realizuje usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów. Firma koncentruje się na podejmowaniu działań zmierzających do regularnego wzrostu wartości nieruchomości. Obecnie NEINVER Asset Management Polska zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 158 500 mkw. W portfolio firmy znajdują się centra outlet: FACTORY Warszawa, FACTORY Wrocław, FACTORY Poznań, FACTORY Kraków, parki handlowe FUTURA we Wrocławiu i Krakowie, oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta.