Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
Możliwość komentowania Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis została wyłączona, 18/12/2015, przez␣, w␣mazowieckie, Uncategorized, Warszawa

Gilles Clavie „Osobowością Roku” według polskich hotelarzy

Gilles Clavie Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis SA głosami czołowych polskich hotelarzy został wybrany „Osobowością Roku”. Nagrodę wręczono w trakcie uroczystej, wieczornej gali podczas największej konferencji hotelarskiej w Polsce – Hotel&Tourism Trends Poland 2015 odbywającej się 24 i 25 listopada w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Jest to najwyższe wyróżnienie przyznawane w plebiscycie Hotelarz Roku organizowanym przez magazyn „Hotelarz” i Horwath HTL.

Gilles Clavie rozpoczął karierę zawodową w 1993 roku jako Dyrektor ds. Konsolidacji i Sprawozdawczości Finansowej Grupy Eridania Beghin-Say. W 2001 natomiast dołączył do Grupy Accor w Paryżu jako Dyrektor ds. Sprawozdawczości i Konsolidacji dla segmentu biznesu i turystyki, a do Orbis SA w styczniu 2011 roku, jako członek Komitetu Wykonawczego spółki. Był wtedy odpowiedzialny m.in. za strategię, zarządzanie ryzykiem, aktywami oraz wdrażanie systemów informatycznych. Utworzył, jak i również przewodniczył, Komitetowi Zarządzającemu Nieruchomościami, do którego zadań należy analiza projektów inwestycyjnych i rozwojowych oraz zarządzanie aktywami. W czerwcu 2014 r. objął stanowisko Prezesa Zarządu, Dyrektora Generalnego Orbis SA. Gilles Clavie był jednym z głównych architektów historycznej transakcji przejęcia od AccorHotels 38 hoteli w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki tej transakcji Orbis rozpoczął nowy etap rozwoju. Grupa Hotelowa Orbis skupia dzisiaj ponad 100 hoteli (19 tys. pokoi) w 9 państwach regionu.

Orbis SA na francuskim Forum Biznesowym

W hotelu Sofitel Warsaw Victoria w dniach 26 i 27 listopada odbyło się Forum Biznesowe Francja – Europa Środkowa i Wschodnia. Aż 35 francuskich przedsiębiorstw przedstawiło swoje produkty i know-how polskim firmom, odbyło się także ponad 250 spotkań biznesowych. Kilka krajów oraz firm, w tym Orbis SA czy Air France, wystawiło swoje stoiska informacyjne. Zorganizowano również liczne seminaria technologiczne i kulturowe. Ponad 400 osób wzięło udział w tym pierwszym forum biznesowym zainaugurowanym przez Panią Estelle Grelier, Prezesa Business France i Pana Pierre Buhler, ambasadora Francji w Polsce.
Wygraj weekend w Sevilli z Sofitel Wrocław Old Town

Do 18 grudnia 2015 r. można wziąć udział we wspaniałym konkursie „Art De Noel” i zawalczyć o weekend w Hiszpanii. Spośród umieszczonych na Instagramie zdjęć, do końca grudnia zostaną wybrane i nagrodzone trzy najlepsze. Do wygrania:
1. miejsce: weekendowy pobyt w hotelu ibis w hiszpańskiej Sevilli;
2. miejsce: perfumy Hermes
3. miejsce: wizytowniki bagażowe wraz z książką o Wrocławiu.

Life is Magnifique!

Wystarczą cztery proste kroki, aby wziąć udział w konkursie:
1. Należy odwiedzić Lounge w hotelu Sofitel Wrocław Old Town, obok recepcji.
2. Stanąć w piernikowym domku i udekorować pierniczki.
3. Zrobić zdjęcie z piernikiem na tle szablonu Instagram swoim smartfonem.
4. Wrzucić je na Instagrama z hashtagami: #sofitelwroclaw #artdenooel
Powodzenia!

Winestone na premierowej gali spektaklu „Pozytywni”

W poniedziałek, 30 listopada 2015 r. w teatrze „Imka” miała miejsce uroczysta premiera spektaklu „Pozytywni” autorstwa Cezarego Harasimowicza. Przedstawienie wyreżyserowane przez Krzysztofa Czeczota realizowane jest w ramach 7. edycji kampanii PROJEKT Test. Bohaterowie tej słodko-gorzkiej komedii grani przez Magdalenę Boczarską, Olgę Bołądź, Janusza Chabiora i Łukasza Simplata pokazują, że pozytywnym można i trzeba być nawet wtedy, gdy pozytywny jest wynik testu. Podczas bankietu towarzyszącego premierze, goście mogli skosztować wybornych win dostępnych w restauracjach Winestone, mieszczących się hotelach Mercure w całej Polsce.

Realizowana od 7 lat kampania PROJEKT Test walczy z tabu związanym z zakażeniem HIV, a także zachęca do wykonywania testów. Finansowana jest przez międzynarodowy fundusz MAC AIDS FUND ze sprzedaży specjalnie dedykowanej na ten cel pomadki VIVA GLAM marki MAC. Akcja jest organizowana we współpracy z Fundacją Edukacji Społecznej od lat zajmującej się profilaktyką HIV/AIDS oraz z Fundacją Garnizon Sztuki Grażyny Wolszczak. Natomiast specjalna limitowana edycja koszulek #POZYTYWNI przygotowana dla Projektu przez H&M, jest wyrazem solidarności i wsparcia dla osób żyjących z HIV.

Ekspansja marki Pullman na świecie

AccorHotels, wiodący operator na rynku hotelowym, kontynuuje pełną sukcesów ekspansję luksusowej marki Pullman. Tym razem zachęca do wspólnego świętowania aż dwóch okazji. Nowo otwarty Pullman New Delhi Aerocity to już 100. obiekt marki na świecie, a w styczniu 2016 roku będzie można zatrzymać się w pierwszym hotelu sieci w Ameryce Północnej – będzie to Pullman Miami Airport.

Omnie Piotr Sutkowski