Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
Możliwość komentowania Najnowsze wiadomości z AccorHotels, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis została wyłączona, 11/12/2015, przez␣, w␣mazowieckie, Uncategorized, Warszawa

Le Club AccorHotels nagradza aż 500 bonusowymi punktami

Le Club AccorHotels ma powody do świętowania. Popularny program lojalnościowy, którego członkami w Polsce, na Litwie i Łotwie jest już ponad 500 tysięcy osób, codziennie zyskuje nowych zwolenników. Z tej okazji Le Club AccorHotels nagrodzi 500 bonusowymi punktami każdego, kto zdecyduje się na pobyt w obiektach, w jednym z tych trzech państw do końca tego roku. Aby uzyskać premię wystarczy dokonać rezerwacji, a bonus zostanie dodany po zakończeniu pobytu.

Zdobyte punkty w ramach Le Club AccorHotels można realizować w trakcie pobytów w hotelach marek należących do Grupy Hotelowej na całym świecie. Dla członków dostępne są specjalne oferty, atrakcyjne zniżki czy bony partnerów oraz darmowe noclegi.

Jesienne menu w Sofitel Grand Sopot

 Hotel Sofitel Grand Sopot zaprasza gości do spróbowania nowego, jesiennego menu. W tym sezonie karta dań pełna jest barw, pysznych smaków i kuszących aromatów nawiązujących do obecnej pory roku. Goście znajdą tutaj całe bogactwo propozycji kulinarnych.

W nowym menu królują zainspirowane jesienią potrawy kuchni staropolskiej z dodatkiem francuskich inspiracji. Unikatowa propozycja to dania oparte na najświeższych sezonowych składnikach charakterystycznych dla pory roku obfitującej w piękne barwy, soczyste owoce i warzywa. Wyśmienite dania z leśnymi grzybami, kasztanami, czarnym bzem, karczochami i słodkimi ziemniakami, łączą się także z nieco bardziej egzotycznymi składnikami takimi, jaki figi czy daktyle.

Samsung partnerem AccorHotels

Samsung Electronics wiodący na świecie producent urządzeń elektronicznych i Grupa Hotelowa AccorHotels ogłosili partnerstwo we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań „SMART Hospitality Display Technology” we wszystkich jej obiektach w 92 krajach.

Współpraca ta umożliwia dostęp do tablic intuicyjnych, rozwiązań premium w zakresie rozrywki dla gości tj. bezprzewodowej wirtualnej chmury czy VOD, a także dostęp do platform streamingowych oraz „Samsung’s LYNK Hospitality Management Technology” dla hotelarzy. Dzięki nowoczesnej platformie, klienci oraz obsługa będą mieli większą kontrolę nad poszczególnymi aspektami pobytu. Pozwoli to m.in. dopasować atmosferę pokoju do potrzeb gościa poprzez precyzyjne regulowanie oświetlenia czy temperaturę powietrza.

Zaproponowane nowatorskie rozwiązania otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości.

 Joanna Olszewska, nowy Key Account Manager w AccorHotels

Joanna Olszewska, związana przez wiele lat z grupą hotelową AccorHotels objęła w listopadzie 2015 stanowisko Key Account Managera. Od stycznia b.r., jako Regional Account Manager zajmowała się aktywną sprzedażą usług biznesowych wszystkich obiektów w grupie hotelowej AccorHotels, będąc odpowiedzialną za budowanie i rozwój relacji z klientem. Pani Joanna ściśle współpracuje z poszczególnymi obiektami, realizując wypracowaną strategię. W swojej karierze już poprzednio koordynowała tego typu zadania na stanowisku Conference and Events Sales Coordinator oraz Sales Executive w grupie AccorHotels oraz Hilton Worldwide.

 

 

Omnie Piotr Sutkowski