Marketingowe rewolucje branży nieruchomości

Marketingowe rewolucje branży nieruchomości
Możliwość komentowania Marketingowe rewolucje branży nieruchomości została wyłączona, 20/11/2013, przez␣, w␣Facebook, Headline, mieszkania, mieszkaniowe, nieruchomości

Chcesz wiedzieć, jakie najczęściej błędy popełniają firmy deweloperskie przy sprzedaży mieszkań? Zawsze chciałeś wykorzystać Internet w kampaniach marketingowych, ale nie wiedziałeś, jak się za to zabrać? Sprzedaż lokali spada w okresie rynkowej suszy i nie wiesz, jak odwrócić ten trend? Potrzebujesz prawdziwej marketingowej rewolucji

Czy ceny mieszkań będą dalej spadać? Dowiedzieć się tego można chyba tylko będąc posiadaczem czarodziejskiej kuli. Z jednej strony podaż mieszkań w dużych miastach Polski wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie – według firmy doradczej REAS to do kupienia jest ok. 48 tys. lokali – a dane makroekonomiczne dotyczące rynku pracy i wynagrodzeń nie zachęcają do mieszkaniowych zakupów. Z drugiej, wskutek całej serii obniżek stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej mamy rekordowo tanie kredyty hipoteczne, a wchodzący w życie 1 stycznia 2014 r. wymóg 5 proc. wkładu własnego przy zaciąganiu takiego kredytu z pewnością sprawi, że Polacy na tegoroczną gwiazdkę rzucą się do kupowania mieszkań. Jedno jest pewne – niezależnie od tego czy ceny będą spadały czy rosły, na coraz bardziej konkurencyjnym pierwotnym rynku mieszkaniowym utrzymają się ci, którzy w czasach rynkowej suszy będą sprzedawać swoje mieszkania. A sprzedaż tak wyjątkowego towaru, jakim jest mieszkanie lub dom nie jest rzeczą łatwą. Z pomocą mogą przyjść nowe technologie i kanały sprzedaży, ale jak je efektywnie wykorzystać?

Odpowiedź na to pytanie będzie można poznać na pierwszej konferencji z cyklu „Marketingowe rewolucje branży nieruchomości”, którą firma Blue Ocean Media organizuje 3. grudnia 2013 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Program konferencji ułożony został według specjalnego klucza – jako przeanalizowanie krok po kroku całego procesu sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych, od zaprojektowania produktu aż po obsługę posprzedażową. Uznani rynkowi eksperci i najlepsi specjaliści wskażą najczęściej popełniane błędy, podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe będą najbardziej odpowiednie do sprzedaży danego typu nieruchomości, zaznajomią z najnowszymi technologiami e-marketingu. Jeśli twoja firma buduje więcej niż sprzedaje, reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi skutków, a na dodatek obawiasz się o rynek mieszkaniowy po wprowadzeniu przepisów nowej rekomendacji S – ta konferencja jest dla Ciebie.

Więcej informacji o konferencji znajdziesz na stronie: www.marketingowerewolucje.pl

Omnie Anna Prorok

Współpracuje z portalem szybko.pl od 2012 jako ekspert w dziedzinie Nieruchomości na codzień . Zajmuje się redakcją newsów działów Polska, Regiony i Świat. W 2014 uczestniczyła w Targach Mieszkań i Domów organizowanych przez Nowy Adres jako prowadząca seminarium pt. Mieszkanie dla Młodych w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu.