ASICS wchodzi do Polski – dwa salony w centrach FACTORY
Debiut marki ASICS na polskim rynku odbędzie się w dwóch sklepach zlokalizowanych w centrach outlet FACTORY, zarządzanych przez NEINVER. Salony ze sportowym obuwiem i odzieżą ASICS rozpoczną działalność na przełomie lipca i sierpnia w FACTORY Warszawa Ursus oraz w FACTORY Kraków.
Nowy najemca zajmie w sumie ponad 464 m2 – 221,84 m2 w Warszawie i 242,80 m2 w Krakowie. ASICS to firma z 50-letnią tradycją w tworzeniu i rozwoju innowacyjnych rozwiązań technologicznych obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych. Produkty marki ASICS powstają we współpracy z naukowcami i profesjonalnymi sportowcami, dzięki czemu dostępny asortyment zapewnia sportowcom – zarówno zawodowym jak i amatorom – komfort oraz dobre wyniki w uprawianej dyscyplinie.
„Kolejna marka inauguruje swoją obecność na polskim rynku właśnie w FACTORY. To najlepszy dowód, że po dekadzie rozwoju naszych centrów outlet, znaczenie tego formatu wciąż rośnie i że jest on coraz atrakcyjniejszy dla sieci handlowych. Dzięki międzynarodowym relacjom wprowadzamy nową markę, a start ASICS z dwoma sklepami to zapowiedź kolejnych debiutów w FACTORY” – mówi Agata Brzezińska, Dyrektor ds. Najmu NEINVER Polska.
FACTORY Ursus – obchodzące w tym roku dziesięciolecie – to pierwsze na polskim rynku centrum typu outlet. Zostało otwarte przez NEINVER Polska w 2002 roku. Na powierzchni 13 500 m2 klienci FACTORY Ursus mają do dyspozycji 80 sklepów oraz 1 000 miejsc parkingowych.
Z kolei FACTORY Kraków jest najnowszym centrum wyprzedażowym uruchomionym przez NEINVER Polska, a jednocześnie największym tego typu obiektem w kraju. Liczące 22 000 m2 centrum wyprzedażowe funkcjonuje na poziomie +1, w FUTURA Park Kraków, w którym NEINVER – pod jednym dachem – pioniersko połączył outlet z parkiem handlowym o identycznej powierzchni W lutym 2012 roku FUTURA Park Kraków został uhonorowany prestiżową nagrodą „Park handlowy roku” w konkursie CEE Retail Real Estate Awards. W marcu 2012 roku obiekt uzyskał końcowy certyfikat środowiskowy BREEAM, uzyskując ocenę bardzo dobrą we wszystkich 10 kategoriach. Tym samym FUTURA Park Kraków stał się pierwszym w Polsce obiektem handlowym, który przeszedł pozytywną weryfikację BREEAM dwukrotnie – na etapie projektu i po oddaniu do użytku.
Za komercjalizację obu centrów wyprzedażowych odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER.