Walentynkowy weekend w Parku Handlowym Zakopianka

Walentynkowy weekend w Parku Handlowym Zakopianka
Możliwość komentowania Walentynkowy weekend w Parku Handlowym Zakopianka została wyłączona, 12/02/2013, przez␣, w␣Kraków, marketing nieruchomości

Jak zaskoczyć ukochaną lub ukochanego w Walentynki? Może przyjechać po nią/po niego luksusowym samochodem i zabrać na dwudniową wycieczkę tam, gdzie sobie wymarzy: sklepy, restauracje, kina? Park Handlowy Zakopianka proponuje wziąć udział w walentynkowym konkursie i wygrać auto Alfa Romeo Giulietta na weekend 15-17 lutego.

Co zrobić, aby wygrać walentynkowy weekend z Alfą Romeo? To bardzo proste!

Zrobić  zakupy w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie za min. 25 zł, następnie pokazać paragon zakupowy hostessie i odebrać od niej ulotkę konkursową. Ulotkę trzeba wypełnić i wykonać zadanie, polegające na opisaniu  swojego wymarzoneg6 weekendu z Alfą. Trzeba też wpisać swoje dane, a następnie  wrzucić ulotkę do urny konkursowej znajdującej się przy stanowisku konkursowym
w pobliżu terenu restauracyjnego.

Zwycięzca konkursu dostaje samochód nad cały weekend (15-17 lutego) wraz

z bakiem wypełnionym paliwem na 300 km.

Samochód, który jest nagrodą w konkursie, będzie można podziwiać i zapoznać się
z jego atutami, właśnie przy stanowisku konkursowym.

Partnerem akcji jest dealer Alfy  Romeo – firma VIAMOT.

 O parku Handlowym Zakopianka:

Park Handlowy Zakopianka otwarty został w 1998 roku. Położony jest w południowej części miasta Krakowa przy głównej arterii tego obszaru, ulicy Zakopiańskiej. Oferta centrum to 85 punktów handlowo-usługowo-rozrywkowych znajdujących się na łącznej powierzchni handlowej 52 846 m2. Wśród nich takie giganty jak Hipermarket Carrefour, RTV EURO AGD, Cinema City, Decathlon, Intersport, Abra, Empik, Smyk, Castorama czy Komfort.

Parkiem Handlowym Zakopianka  zarządza DTZ. To międzynarodowa firma doradcza, zajmująca się między innymi kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi.

Omnie DTZ Poland

DTZ to międzynarodowa firma doradcza, zajmująca się między innymi kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. W Polsce spółka DTZ zarządza 22 obiektami handlowymi, 14 biurowcami i 8 magazynami (ponad 1,1 miliona mkw. wynajmowanej powierzchni). DTZ odpowiada za koordynację współpracy z ponad 2500 najemcami.