Tytuł Mieszkaniowa Marka Roku 2011 dla PÓŁNOC Nieruchomości

Tytuł Mieszkaniowa Marka Roku 2011 dla PÓŁNOC Nieruchomości
Możliwość komentowania Tytuł Mieszkaniowa Marka Roku 2011 dla PÓŁNOC Nieruchomości została wyłączona, 20/06/2011, przez␣, w␣Kraków, małopolskie

We wtorek 14 czerwca 2011 r. podczas uroczystej gali w warszawskim teatrze Capitol zostały ogłoszone wyniki rankingu Mieszkaniowa Marka Roku 2011. Plebiscyt opracowany przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy Nowy Adres S.A. wyłonił najbardziej rozpoznawalne marki firm deweloperskich, agencji nieruchomości, banków udzielających kredytów hipotecznych oraz pośredników finansowych. Znajomość marek firm działających w branży nieruchomości była badana wśród 1500 respondentów z 5 największych polskich aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Trójmiasta.

Nagroda dla najbardziej rozpoznawalnej agencji nieruchomości w Krakowie została odebrana przez PÓŁNOC Nieruchomości, która otrzymała ponad 19% głosów i tym samym wyraźnie zdystansowała swoich lokalnych konkurentów.

– Jestem niezmiernie szczęśliwy, że marka PÓŁNOC Nieruchomości okazała się tak dobrze rozpoznawalna na krakowskim rynku nieruchomości. Przez prawie 12 lat istnienia firmy dążyliśmy do tego, aby nasze logo było powszechnie kojarzone z profesjonalizmem i wysoką jakością usług. Myślę, że tak właśnie jest, dlatego tym bardziej cieszę się, że nasza marka tak mocno utkwiła w świadomości mieszkańców Małopolski – mówi Piotr Sumara, prezes zarządu PÓŁNOC Nieruchomości S.A. – Chciałbym serdecznie podziękować całemu zespołowi PÓŁNOC Nieruchomości za utrzymanie przez te wszystkie lata odpowiednich standardów, co przełożyło się na zadowolenie i lojalność klientów. Jednocześnie pragnę zapewnić, że przyznany nam tytuł zmobilizuje nas nie tylko do utrzymania obecnej jakości naszych usług, ale i do jej dalszej poprawy – dodaje prezes Sumara.

Ranking Mieszkaniowa Marka Roku został opracowany na podstawie badania spontanicznej znajomości marki. Oznacza to, że respondenci udzielali odpowiedzi bez sugestii ze strony osób przeprowadzających badanie. Znajomość spontaniczna pokazuje realny stopień rozpoznawalności marki i jej utrwalenia w świadomości społecznej.

Wojciech Porębski
Dział Analiz Rynku Nieruchomości – PÓŁNOC Nieruchomości S.A.
[email protected]

Omnie Andrzej Jakliński

Dyrektor ds. rozwoju sieci i marketingu Od 20 lat związany ze sprzedażą usług i pracą z ludźmi. Podczas swojej pracy zawodowej przeszedł wszystkie szczeble kariery od sprzedawcy do managera. W przeszłości związany z takimi firmami jak Mix Electronics, ING Usługi Finansowe, TU Warta S.A. W PÓŁNOC Nieruchomości do jego obowiązków należy zarządzanie działem rozwoju sieci i marketingu, administracja i rozwój sieci franczyzowej, promocja i reprezentacja marki. Buduje sieć biur nieruchomości w oparciu o partnerskie relacje i wysokie standardy działania. Zawodowo specjalizuje się w negocjacjach handlowych oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Jako kierunek rozwoju branży nieruchomości wskazuje na konsolidacje rynku. Prywatnie jest wielkim entuzjastą nowych technologii i praktycznych ich zastosowań. Wolny czas spędza z rodziną i uprawiając gry zespołowe.