Portal dla hotelarzy, Karpacz.net, zanotował ponad 4,5 mln odsłon
Branża hotelarska w regionie to najprężniej rozwijająca się gałąź biznesu na terenie jeleniogórskim. Współczesny marketing nie wymaga już dużych nakładów finansowych, tylko pomysłowości i wiedzy. Minęły już czasy, gdzie na reklamę mogły sobie pozwolić tylko duże, bogate firmy. W obecnych czasach nie wygrywa rynku ten, kto wstawi większą reklamę, lecz ten, kto da się znaleźć. Obiektom hotelowym zlokalizowanym w okolicy pomaga serwis Karpacz.net, wydawany przez lokalną firmę NetFactory, który w ciągu dwóch lat odwiedziło prawie 600 500 unikalnych użytkowników, generując ponad 4 500 000 odsłon.
Z względu na bogate walory turystyczne, Karpacz z każdym rokiem staje się coraz bardziej popularny nie tylko wśród turystów polskich, ale również tych z zagranicy. Wynika to z bogatej oferty sportowo-rekreacyjnej, która nie jest już sezonowa, bowiem miasto stanowi niezwykłą atrakcję turystyczną i latem, i zimą. Lokalny portal turystyczny – Karpacz.net umożliwia zamieszczenie kompleksowej prezentacji informacji o obiekcie hotelowym, dodanie mapki z zaznaczoną lokalizacją, dokładnego opisu, aktualnego cennika, szczegółowej galerii zdjęć i danych kontaktowych. Coraz więcej właścicieli i managerów zarządzających decyduje się również na zamieszczenie wirtualnego spaceru po nieruchomości i okolicy, bowiem warto pamiętać o jednym, istotnym fakcie: tylko odpowiednie wyeksponowanie walorów obiektu zapewni zdecydowanych na pobyt gości, którzy decyzję o wyborze miejsca noclegowego podejmują z drugiego końca kraju czy świata.
– Dzisiaj praktycznie każdy szuka informacji przede wszystkim w sieci, porównuje ceny pensjonatów, hoteli, domów wypoczynkowych oraz oferty firm turystycznych. Jest dużo łatwiej siedzieć sobie przy biurku, popijać kawę i wyszukiwać informację w Google niż przeglądać setki stron gazet – mówi Michał Piaścik, właściciel firmy NetFactory, wydawca serwisu turystycznego Karpacz.net. Nasz serwis wyświetla się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce na najpopularniejsze słowa: Karpacz, Karpacz pensjonaty, Karpacz pokoje, kwatery Karpacz, wolne pokoje Karpacz, hotele Karpacz czy pensjonaty w Karpaczu, co zapewnia skuteczną reklamę wszystkim obiektom noclegowym, które decydują się na umieszczenie swojego wpisu właśnie na naszej stronie. Obecnie, wysoka pozycja w Internecie ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy, dlatego reklama obiektu hotelowego w serwisie Karpacz.net to najlepsza, najtańsza i najbardziej efektywna forma reklamy – dodaje.
Reklama w Internecie to nie tylko moda na nowoczesną formę prezentacji firmy, ale przede wszystkim najskuteczniejszy sposób na pozyskanie potencjalnych klientów i zwiększenie zysków. Te dobrze wypozycjonowane serwisy, które pokazują się na pierwszych miejscach na liście wyszukiwarki, zapewniają odpowiednią oglądalność milionów, zainteresowanych znalezieniem odpowiedniego lokum, turystów. Działania to wspomaga przygotowania i odpowiednio zoptymalizowana strona internetowa ośrodka wypoczynkowego, ale to przecież oczywiste, że opłaca się wyjść przed konkurencję i stać się bardziej widocznym.
– Od kilku współpracuję z firmą NetFactory i jestem z tej współpracy bardzo zadowolona. Podstawowe zalety firmy to profesjonalizm, rzetelność, solidność, a to w tej branży jest -niestety- ciągle rzadkością. jesteśmy zaskoczeni popularnością jaką cieszy się strona www.karpacz.net wśród potencjalnych klientów. Sposób prezentacji oferty i możliwość promowania się w formie banerów przynosi nam wymierne korzyści w postaci zapełnionego terminarza rezerwacji – mówi Aneta Kałuża z pensjonatu Classic w Karpaczu.
Koszt zamieszczenia wpisu reklamowego na portalach turystycznych jest niewielki w porównaniu z promowaniem się w innych mediach, a niewątpliwie najlepiej mierzalny i skuteczny, bo docierający do milionów potencjalnych gości obiektu noclegowego. Ceny są uzależnione od liczby portali, na których widnieje wpis danego ośrodka, umiejscowienia opisu obiektu w serwisie, opcji dodatkowych oraz czasu emisji. Średnio, za wpis całoroczny, należy zapłacić od 200 do 1800 zł netto, co zwraca się już po średnio dwóch – trzech rezerwacjach. Wysoka efektywność, precyzyjna mierzalność działań marketingowych oraz niskie koszty to tylko nieliczne powody dla których przedsiębiorcy wybierają promocję w sieci.
NetFactory to firma z dziedziny nowych technologii informatycznych, która zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystywania Internetu jako źródła pozyskiwania nowych klientów, tworzeniem stron WWW, skutecznym pozycjonowaniem w wyszukiwarkach, kompleksowym kreowaniem wizerunku firmy oraz prowadzeniem portali regionalnych serwisów turystycznych: www.karpacz.net, www.e-karpacz.eu, www.rewal.net.pl, www.szklarska-poreba.pl i in.
Kontakt dla mediów:
Joanna Babiś
Manager ds. Marketingu i PR
e-mail: [email protected]
tel. 75 76 18 211