Okna w Polsce potrzebują reklamy

Okna w Polsce potrzebują reklamy
Możliwość komentowania Okna w Polsce potrzebują reklamy została wyłączona, 16/05/2011, przez␣, w␣finanse, mieszkaniowe, porady

Producent okien Pozbud T&R S.A. rusza z ogólnopolską kampanią reklamową skierowaną do odbiorców stolarki drewnianej i drewniano-aluminiowej, szczególnie z segmentu premium.

-Niestety w Polsce brakuje nowych prestiżowych inwestycji, zbyt duży jest nacisk na cenę i produkty ekonomiczne. Nasza stolarka z pewnością potrzebuje bardziej wymagającego klienta, takiego, który doceni jej walory i posiada nieco więcej pieniędzy. I do takich klientów chcemy dotrzeć w tej kampanii – mówi Roman Andrzejak, wiceprezes Pozbud T&R S.A.

Kampania zostanie przeprowadzona w telewizji, radiu, czasopismach i Internecie. Pozbud S.A. będzie sponsorem pogody w TVN24, Dzień Dobry TVN i TVN Meteo. Od połowy czerwca reklamy firmy pojawią się także w III Programie Polskiego Radia, Muratorze i w Internecie. Akcja reklamowa rusza 16 maja i będzie kontynuowana w czerwcu.

-Maj i czerwiec to dobre miesiące na promocję stolarki, szczególnie, gdy weźmiemy pod uwagę proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów. Wszyscy Ci, którzy mają zamiar wymienić okna i drzwi lub zamontować je w nowych domach np. w lipcu lub sierpniu kupują stolarkę drewnianą w maju lub czerwcu. Dlatego będzie nas dużo i w wielu miejscach naraz, a co najważniejsze, w krótkim okresie, tak, żeby Klienci nas zauważyli i kupili nasze dobre okna i drzwi – tłumaczy Roman Andrzejak

Oprócz kampanii reklamowej Pozbud T&R S.A. ponownie weźmie udział w Programie VIP – Najlepsze Okna, Drzwi, Bramy Garażowe, przygotowane zostaną także nowe katalogi produktowe oraz przeprowadzone prezentacje u architektów. Jak mówi Wiceprezes Andrzejak – nawet dobrą i bardzo nowoczesną stolarkę trzeba promować cały czas.

Pozbud T&R S.A. jest jednym z największych i najstarszych producentów okien i drzwi drewnianych w Polsce.  Okna i drzwi firmy, dzięki ogólnopolskiej sieci sprzedaży, dostępne są na terenie całego kraju. Zaawansowanie technologiczne  produktów, którego przykładem jest, odpowiadające charakterystyce pasywnego budownictwa, okno Exterm, sprawia, że znaczna cześć produkcji jest eksportowana na rynek niemiecki i do innych krajów UE.  Od czerwca 2008 roku Pozdbud jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Omnie Marta Kosińska

Zajmuję się analizowaniem wtórnego rynku nieruchomości. Pracę rozpoczęłam w agencjach Public Relations i reklamowych. W 2005 roku brałam udział w tworzeniu i wdrażaniu pierwszego serwisu spółki Szybko.pl - www.szybko.pl, a następnie kolejnych portali wprowadzanych na rynek przez Szybko.pl. Od grudnia 2005 przygotowuję analizy rynku nieruchomości, publikowane cyklicznie jako Raport Szybko.pl, Metrohouse i Expandera.