Nowe prawo marketingowe w Hongkongu

Nowe prawo marketingowe w Hongkongu
Możliwość komentowania Nowe prawo marketingowe w Hongkongu została wyłączona, 23/07/2013, przez␣, w␣Headline, świat

W pierwszej połowie tego roku liczba transakcji na rynku nieruchomości mieszkaniowych w Hongkongu spadła o 32,1 proc. Najmniejszą sprzedaż zanotowano w kwietniu.

Spadek jest związany z wejściem w życie obowiązkowej podwójnej opłaty skarbowej, jak również wymogu, aby inwestorzy regularnie przygotowywali materiały reklamowe związane ze sprzedażą nieruchomości.

Mimo spadku liczby transakcji, ceny utrzymują się na podobnym poziomie.

Źródło: www.propertywire.com

Photo by Lichunngai (CC-BY)

Omnie Anna Gadzina

Absolwentka anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Współpracuje z Szybko.pl od 2011 roku. Zajmuje się tematyką międzynarodowych rynków nieruchomości.