Jak zachęcić klienta do kupna mieszkania?
Jakich sposobów łapią się właściciele, aby przedstawić lokal w jak najlepszym świetle? Według badania przeprowadzonego przez PrimeLocation.com i Grand Designs Live, 77 proc. osób próbuje ukryć bałagan, 59 proc. wystawia świeże kwiaty a 55 proc. stara się zamaskować wyeksploatowanie swojego lokum.
Niektórzy ukrywają zdjęcia rodzinne (20 proc.), gotują albo oferują przekąski (31 proc.), włączają muzykę relaksacyjną (17 proc.).
Są tacy, którzy idą o krok dalej. Ci wystawiają modne magazyny (16 proc.) albo eksponują dobra luksusowe takie jak egzotyczne owoce i drogie wina (10 proc.).
Kupujący natomiast przyznają, że mają do sprawy praktyczne podejście. Dla nich liczy się jasność i przestronność pokoi (87 proc.), dużo miejsca na przechowywanie rzeczy (73 proc.), ładny ogród (69 proc.) a także neutralny wystrój wnętrza (67 proc.).
Źródło: www.propertywire.com
Photo by Joe Mabel (CC-BY)