Jak skutecznie budować personal branding agenta nieruchomości?

Jak skutecznie budować personal branding agenta nieruchomości?
Możliwość komentowania Jak skutecznie budować personal branding agenta nieruchomości? została wyłączona, 03/03/2016, przez␣, w␣Headline, marketing nieruchomości

Jak okiem sięgnąć coraz więcej z nas zastanawia się, sygnalizuje bądź podejmuje działania w celu budowy marki własnej. Po co? Najkrócej mówiąc, aby więcej zarabiać czy skuteczniej realizować własne marzenia. Im więcej ludzi będzie nas znało – z tej dobrej strony, tym większe prawdopodobieństwo, że otrzymamy lepsze kontrakty czy dzięki ich pomocy osiągniemy zakładane cele. Stąd postanowiłem stworzyć praktyczny kurs obejmujący personal branding agenta nieruchomości.

Kurs, który Ci proponuję to bezpłatne rozwiązanie bazujące na cyklu materiałów i narzędzi otrzymywanych mailem. Będzie miał formę 5 artykułów prezentujących krok po kroku, jak budować markę własną agenta nieruchomości. Będę wysyłane moim subskrybentom. Dlatego już dziś zachęcam Cię do dodania się do listy:)
Dlaczego warto?
  • Poznasz 4 podstawowe obszary budowania marki własnej,
  • Dowiesz się, jak układać plan działania i na czym się koncentrować,
  • Poznasz praktyczne narzędzia, dzięki którym rozwiniesz swoje kompetencje i dobierzesz działania do zakładanego celu,
  • Otrzymasz marketingowe wskazówki pozwalające Ci osiągać przewagę w wybranych kanałach social media.

Chcę, aby nasze spotkanie miało jak najbardziej praktyczny wymiar. Ja podzielę się przemyśleniami, wiedzą i narzędziami. Od Ciebie będzie zależało jak to wykorzystasz. To, co chcesz iść dalej?

ZAPISZ SIĘ!

Omnie Łukasz Kruszewski

Staram się zmieniać wizerunek pośrednika nieruchomości inspirując innych do rozwoju swojej marki. Osobistej i firmowej. Wzbogacać wiedzę pośredników na temat marketingu nieruchomości i zmieniać standardy myślenia o rynku zbliżając go tak, jak to tylko możliwe, do „zwykłych” ludzi. Postanowiłem pisać o tak niewdzięcznym temacie jakim są nieruchomości, ponieważ wbrew pozorom jest bardzo uroczy. Staram się widzieć w nieruchomościach coś więcej niż suchą architekturę. Dostrzegać styl życia, emocje, doświadczenia. Filozofia i marketing wzbogaciły moją wiedzę o nieruchomościach. Dzięki temu mogę trochę inaczej patrzeć na rynek i przeprowadzać rewolucje choćby na własnym podwórku.