Gala mieszkaniowych celebrytów

Możliwość komentowania Gala mieszkaniowych celebrytów została wyłączona, 14/06/2011, przez␣, w␣komercyjne

Jaka jest najbardziej rozpoznawalna marka na polskim rynku nieruchomości? Jakim firmom udało się osiągnąć prawdziwe „top of mind” w świadomości konsumentów? Jaki deweloper cieszy się największym zaufaniem klientów? Odpowiedź na te pytania będzie można poznać już 14 czerwca, podczas uroczystej gali Mieszkaniowa Marka Roku, organizowanej przez Nowy Adres.

Respondenci z pięciu największych miast Polski na początku roku wzięli udział w badaniu, mającym na celu wyłonienie najbardziej znanych firm z czterech różnych, bezpośrednio związanych z inwestycjami deweloperskimi, branż. Pośród wszystkich agencji nieruchomości, banków udzielających kredytów mieszkaniowych, pośredników finansowych i firm deweloperskich, wyłoniono te, które cieszą się największym zaufaniem klientów. Zostaną one zaprezentowane 14 czerwca na gali, w warszawskim Teatrze Capitol.

Na gości, po ceremonii wręczenia nagród, czeka również uroczysty bankiet, którego punkt kulminacyjny będzie stanowił występ kabaretu Limo. Wydarzenie będzie też okazją do zapoznania się z funkcjonalnością premierowej aplikacji mobilnej MoveApp Developer, stworzonej na potrzeby firm deweloperskich. Uczestnicy gali będą mogli wygrać w konkursie wizytówkowym tablet iPad 2 oraz czek o wartości 5 000 zł do wykorzystania na wdrożenie aplikacji.

Sponsorami wydarzenia są: Omega, Siemens, Ulysse Nardin, Bosch i MoveApp. – Tego typu wydarzenia stanowią istotne narzędzie zdobywania wiedzy o rynku, wymiany doświadczeń i prezentacji nowych rozwiązań – mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, dyrektor IT w MoveApp. – Mamy nadzieję, że tego rodzaju inicjatywy będą się rozwijały, bo są wartościowe zarówno dla nabywców, jak i samych deweloperów – dodaje.

Omnie Justyna Kostrzewska

Specjalista ds. PR i marketingu w firmie Szybko.pl Sp. z o.o. od czerwca 2009 r. do lipca 2012 r. Jeden z redaktorów serwisu abcNieruchomości.pl. Absolwentka filologii rosyjskiej i etnologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium Public Relations.