Factory Ursus z nowymi markami
Digel, Vero Moda, Mustang, Geox, Smyk, Elbrus, Empik, Rossmann i Sfinks – to nowe marki, które już jesienią przyjmą pierwszych klientów w nowym FACTORY Ursus. Rozbudowa pierwszego centrum outlet w Polsce zakończy się jesienią tego roku.
W rozbudowanym Factory Ursus otwartych zostanie prawie 110 sklepów i lokali usługowych. To będą nowe marki, których dotąd nie było w centrum, m.in.: modowe (Digel, Vero Moda, Liu Jo, Mustang), outdoorowe (Elbrus), obuwia (Geox), dziecięcy Smyk, oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Sfinks.
Factory Ursus zyska dodatkowe 6 tysięcy m², stając się największym centrum outlet w Warszawie z powierzchnią handlową liczącą prawie 20 000 m² – mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager Neinver, odpowiedzialna za markę FACTORY. Na naszych klientów czekać będą zarówno sklepy nowych marek, jak i dotychczas działających w centrum, ale w zupełnie nowej odsłonie, jak: Ochnik, sportowa Regatta czy casualowy Cross Jeans– dodaje.
Nowe Factory Ursus zyska silną reprezentację marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F), modowych damskich i męskich (m.in. Calvin Clein, Mango, Simple, Solar, Vistula, Bytom ), casualowych (m.in. Levis, Lacoste, Cross Jeans, Lee Wrangler), obuwniczych (m.in. Converse, Vans, Venezia, Gino Rossi), galanterii skórzanej i akcesoriów (m.in. Ochnik, Puccini, Liu Jo) oraz wiele innych.
Sprawdź ceny najmu powierzchni handlowej
Źródło: mp