Deweloper z lepszej strony

Deweloper z lepszej strony
Możliwość komentowania Deweloper z lepszej strony została wyłączona, 31/07/2012, przez␣, w␣inwestycje, marketing nieruchomości, Uncategorized

Poszukujący własnego mieszkania, bardzo często pierwsze kroki w tym kierunku stawiają w Internecie. To właśnie ten sposób komunikacji staje się wiodącą formą kontaktu klienta z deweloperem. W tej sytuacji istotne jest by witryna internetowa stanowiła rzetelne źródło informacji na temat oferty firmy.

Jak w przypadku każdego pierwszego kontaktu z osobą czy firmą istotne jest pierwsze wrażenie. Nie inaczej jest z witryną internetową. Firmy powinny zwracać na to szczególną uwagę, gdyż jest to istotne narzędzie sprzedaży. – Od strony www zależy w jaki sposób klient będzie postrzegał firmę, jak szybko i czy w ogóle skorzysta z jej oferty. Strona musi działać intuicyjnie, tak by klient mógł swobodnie poruszać się po niej i przeglądać jej zawartość, szybko znajdując informacje których potrzebuje – mówi Michał Kliński z Webster-Studio. – Strona www to narzędzie wspierające interakcje klienta z firmą. Formularze zgłoszeniowe, możliwość rezerwacji, aktywna makieta inwestycji, wirtualny spacer – to tylko niektóre elementy – dodaje.

Po co deweloperowi strona?

Poszukujący mieszkania  często jako pierwsze kryterium wyboru stawiają lokalizację nieruchomości. Trafiając na stronę danej firmy, chcą pozyskać szereg ważnych z ich punktu widzenia informacji odnośnie aktualnej oferty mieszkaniowej, opisu lokalizacji czy postępu prac budowlanych na wybranej inwestycji. – Dobrze działająca strona internetowa sprawia, że klienci mogą w domowym zaciszu zapoznać się z naszą ofertą. Kiedy dzwonią do biura sprzedaży mają już podstawową wiedzę na temat inwestycji i zadają pytania na temat konkretnych mieszkań, pytają o szczegóły związane z miejscami postojowymi, piwnicami, bądź o kwestie formalne. Dopiero później dochodzi do spotkania w biurze i wizyty na budowie – mówi Beata Borkowska z biura sprzedaży UWI Inwestycje S.A. Prócz danych o realizowanych inwestycjach, strona internetowa umożliwia pozyskanie informacji na temat innych działań dewelopera, w tym planowanych realizacji, działalności charytatywnej czy aktualnych promocji i ofert cenowych.

 

Strona internetowa a rzeczywistość

Nawet najlepsza strona internetowa zarówno pod względem graficznym jak i funkcjonalnym nie wpłynie na wiarygodność samego dewelopera i jego oferty. Ważne jest by na stronie można było zapoznać się z wcześniejszymi realizacjami danej firmy i by nie były to tylko wizualizacje inwestycji. – Zwracamy szczególną uwagę na to by, każda nasza inwestycja była udokumentowana jak największą ilością zdjęć zarówno z przebiegu budowy, jak i po jej zakończeniu. Widać tam wyraźnie estetykę zrealizowanych osiedli i walory poszczególnych lokalizacji – mówi Piotr Swoboda, prezes Skaland sp. z o.o.  Oczywiście to jeden z elementów budowy wiarygodności firmy.  – Na stronie UWI Inwestycje zwracamy szczególną uwagę na to że jesteśmy poznańską firmą z bardzo długim, bo aż dwudziestoletnim stażem. W tym czasie zrealizowaliśmy przeszło 5000 mieszkań, a zdjęcia wszystkich realizacji są na naszej stronie. Doświadczenie w branży i jakość potwierdzona certyfikatem umacniają wiarygodność firmy w oczach naszych klientów – mówi Jacek Cenkiel, prezes UWI Inwestycje.  Dodatkowymi elementami, które wpływają na pozytywny odbiór firmy i podnoszą jej wiarygodność są aktualności na stronie. Dzięki nim na bieżąco informowani jesteśmy o wydarzeniach mających miejsce na realizowanych inwestycjach i u samego dewelopera. Ponadto wiele firm zamieszcza również informacje, które pojawiły się na ich temat w prasie.

Strona internetowa w dzisiejszych czasach stanowi bardzo ważne źródło informacji na temat dewelopera i jego inwestycji. W przypadku, gdy większość mieszkań kupowanych jest na etapie dziury w ziemi, rzetelnie udokumentowane na stronie realizacje dewelopera mogą podnieść wiarygodność firmy i ułatwić poszukiwania wymarzonego M.

Omnie Michał

Absolwent politologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza o specjalnościach marketing polityczny oraz dziennikarstwo. Ponadto studiował na Wydziale Politologii Uniwersytetu Warszawskiego i Universidade Nove de Lisboa w Portugalii. Zajmuje się tematyką deweloperską i materiałów budowlanych